A A A K K K
людям з порушенням зору
Гуманітарний відділ виконавчого комітету
Білицької селищної ради

ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик закупівлі сиру твердого, сиру кисломолочного розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Дата: 28.12.2023 14:00
Кількість переглядів: 3

Гуманітарний відділ виконавчого комітету Білицької селищної ради

 

ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик закупівлі сиру твердого, сиру кисломолочного розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Гуманітарний відділ виконавчого комітету Білицької селищної ради  (далі – Замовник), код за ЄДРПОУ – 43934704.

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): код ДК 021:2015:15540000-5 Сирні продукти (Сир твердий, сир кисломолочний).

Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів): (15544000-3 Твердий сир)

ДК 021:2015 .

Обґрунтування обсягів закупівлі.

Обсяги обґрунтовуються відповідно до фактичних витрат сиру твердого, сиру кисломолочного у 2023 році. Потреба складає:

 

1.

Сир твердий

кг

180,000

     2.

Сир кисломолочний

 

кг

600,000

 

 

 

Технічні        та        якісні             характеристики товару, що закуповується, повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України, діючими на період постачання Товару.

Якість товару повинна відповідати технічним умовам та/або державним стандартам та іншим вимогам, що ставляться до товару, відповідно до чинних в Україні норм і правил та передбачають застосування заходів із захисту довкілля.

Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до наявної потреби прогнозованих обсягів використання овочів, фруктів протягом попереднього року.

Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі Товару: розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням інформації, отриманої з Інтернет-ресурсів: https://index.minfin.com.ua/markets/fuel/detail/таhttps://finance.i.ua/fuel/.

 

Очікувана вартість Товару становить  140 943 грн. 60 коп. з ПДВ.

 

Нормативно-правові акти, що формують підстави застосування процедури відкритих торгів з особливостями:

  1. Закон України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX в редакції зі змінами до Закону України "Про публічні закупівлі" та інших законодавчих актів України щодо здійснення оборонних та публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» №7163 від 14.03.2022 року, зокрема в частині дії пунктів 37-38 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону;

2. Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

3. Лист Мінекономіки України «Щодо особливостей здійснення публічних закупівель

на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»№ 3323-04_70997-06 від 20.10.2022 року.

 

 

 

 

 

 


« повернутися

Вхід для адміністратора