A A A K K K
людям з порушенням зору
Гуманітарний відділ виконавчого комітету
Білицької селищної ради

ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик закупівлі молока, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Дата: 21.11.2023 14:40
Кількість переглядів: 8

Гуманітарний відділ виконавчого комітету Білицької селищної ради

 

ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик закупівлі молока, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Гуманітарний відділ виконавчого комітету Білицької селищної ради  (далі – Замовник), код за ЄДРПОУ – 43934704.

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015,  Молоко жирність не менше 2,5 % (код ДК 021:2015:15510000-6 Молоко та вершки).

Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів): код ДК 021:2015:15510000-3 Молоко.

ДК 021:2015 .

Обґрунтування обсягів закупівлі.

Обсяги обґрунтовуються відповідно до фактичних витрат молока у 2022 році. Потреба складає:

молоко 2,5% (кг)      

1170,000

 

Технічні        та        якісні             характеристики товару, що закуповується, повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України, діючими на період постачання Товару.

Якість товару повинна відповідати технічним умовам та/або державним стандартам та іншим вимогам, що ставляться до товару, відповідно до чинних в Україні норм і правил та передбачають застосування заходів із захисту довкілля.

Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до наявної потреби прогнозованих обсягів використання овочів, фруктів протягом попереднього року.

 

Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі Товару: розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням інформації, отриманої з Інтернет-ресурсів: https://index.minfin.com.ua/markets/fuel/detail/таhttps://finance.i.ua/fuel/.

 

Очікувана вартість Товару становить 40084  грн. 20 коп. з ПДВ.

 

Нормативно-правові акти, що формують підстави застосування процедури відкритих торгів з особливостями:

  1. Закон України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX в редакції зі змінами до Закону України "Про публічні закупівлі" та інших законодавчих актів України щодо здійснення оборонних та публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» №7163 від 14.03.2022 року, зокрема в частині дії пунктів 37-38 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону;

2. Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

3. Лист Мінекономіки України «Щодо особливостей здійснення публічних закупівель

на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»№ 3323-04_70997-06 від 20.10.2022 року.

 

 

 

 

 

 


« повернутися

Вхід для адміністратора